Wednesday, February 6, 2013


                                                                     Assalammualaikum..

Hari ni admin ingin memperkenalkan kepada pengunjung2 blog admin ni salah satu cara macam mana kita mahu buat income di internet tanpa keluarkan modal sesen pun. Admin dah join satu site yang namanya 8SHARE Malaysia. Site ini sebenarnya merupakan salah satu tempat di mana kita boleh daftar menjadi ahli secara percuma dan mula menjana income hanya dengan mengiklankan atau menyebarkan "Specials" yang telah diberikan oleh mereka mengikut biodata diri kita.

Cara kita nak dapat duit itu adalah melalui setiap klik yang kita dapat untuk "Specials" yang sudah di share kan di laman social masing2 contohnya di Facebook, Twitter, Blog ataupun yang lain2 lagi. Setiap klik yang kita dapat akan dikreditkan duit sebanyak RM 0.20. Maksimum earning yang kita boleh dapat bagi setiap iklan adalah berbeza2, contohnya ada yang RM5, RM6 dan RM10.

Bila earning dah cukup RM50, barulah kita boleh request cash out ke akaun bank kita. Jangan risau, 8share bukan scam ataupun penipu. Admin sendiri dah 5-6 kali cashout. Duit memang betul2 masuk dalam akaun Public Bank admin. Yang penting, kita mesti berusaha keras untuk cuba mendapatkan earning lebih. Salah satu yang penting ialah kita perlu mempunyai kawan yang banyak di Facebook. Dan, adalah menjadi satu kelebihan jika mempunyai blog kerana iklan2 tersebut juga boleh di iklankan di blog.

So, apa yang perlu tunggu lagi? Jom lah daftar secara percuma di sini sekarang juga. ----> 8SHARE

Cara sign up dan share:

1) Pergi ke ke SINI

2) Tekan butang sign up. Isikan username, email dan password. Tekan enter.

3) Isikan biodata diri seperti tarikh lahir, tempat tinggal, jantina dan bangsa.

4) Tekan butang Orange di bahagian atas sekali dan kemudian ikuti arahan yang diberikan oleh 8share di sana.

5) Klik salah satu "Special" dan scroll ke bawah sehingga jumpa "share to Facebook" dan "share to Twitter". Tekan salah satu, dan login ke akaun Facebook agar iklan tersebut dapat di post di wall Facebook.

6) Cuba tarik perhatian rakan2 di Facebook untuk telan link tersebut dengan  membuat ayat2 yang sesuai dan attractive,

7) Earning akan di update setiap 1 jam. Kamu boleh ke Dashboard untuk lihat perkembangan earning kamu.


0 comments:

Post a Comment